A musíme se přiznat ...
... že jsme prozřeli celkem rychle. Jirka s Vencou doplatili hlavně na absenci startéru, avšak ani divoká síla, se kterou tahá CRF450 za spojkový koš, situaci neulehčila.
Ríša se první den vyválel hned čtyřikrát, musel svojí WR450 za asistence Angličanů snížit cca o 3 centimetry, což mu v dalších dnech výrazně pomohlo.Kdo na enduru někdy jezdil, dobře ví, že se padá. A také ví, že pohodlně dosáhnout na zem je při této kratochvíli nadmíru důležité.
Každý den jsme ujeli zhruba 100 kilometrů volným terénem, přičemž minimálně dvakrát denně přišel úsek lidově zvaný "kriminál". Dlouhé výjezdy plné velkých a ostrých kamenů, kde není radno zastavovat, nám daly nejednou skutečně zabrat, ale večer u pivka byl každý rád, že ten den znovu překonal sám sebe.